Σελίδα 25-26. 7. Διαδικασία ανάδειξης Επιστημονικών Υπευθύνων Μονάδων Κλινικών 7.1. “Ο Επιστημονικός Υπεύθυνος Μονάδας που ανήκει σε Πανεπιστημιακή Κλινική αναδεικνύεται σύμφωνα με τις διαδικασίες που καθορίζει ο Διευθυντής της Πανεπιστημιακής Κλινικής. ”
Η μονάδα βάση λογικής προϋποθέτει την κατοχή και άσκηση υποεξειδίκευσης που και πάλι λογικά μόνο το μέλος ΔΕΠ που ζητεί την δημιουργία μονάδας κατέχει. Συνεπώς θεωρώ ότι , κατόπιν εγκρίσεως από τομέα και συνέλευση τμήματος, τη διεύθυνση θα πρέπει να την αναλάβει ο αιτών την μονάδα ως υπεύθυνος και ως κατέχων την υποεξειδίκευση και όχι ο διευθυντής της κλινικής που δεν κατέχει την υποεξειδίκευση. Αλλιώς υπάρχει χώρος για άρνηση αυτής, αφενός με ιδιοτελή σκοπό και αφετέρου με επακόλουθη δυσλειτουργία της μονάδας, κάτι που την απομακρύνει από τον σκοπό της ύπαρξης της.
Άρθρο 9
Οργάνωση ΠΜΣ με τη χρήση μεθόδων σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σελίδα 226.
Αναφέρεται ότι «Η οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) δύναται να πραγματοποιείται και με τη χρήση μεθόδων σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. ….»
Εν συνεχεία, στην σελίδα 227, αναφέρεται ότι : «Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Η εκπαιδευτική διαδικασία δύναται πραγματοποιείται με τη χρήση μεθόδων ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, οι οποίες δεν υπερβαίνουν το είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) των πιστωτικών μονάδων του Π.Μ.Σ».
Πιστεύω ότι απαιτείται διευκρίνηση αν το 25% αφορά τα ΠΜΣ που έχουν δηλωθεί ότι θα γίνονται δια ζώσης ή αφορά τα ΠΜΣ που έχουν δηλωθεί ότι θα γίνονται με σύγχρονη/ασύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία.
Με εκτίμηση και ευχαριστίες για την δημόσια διαβούλευση
Παναγιώτης Σταύρακας